بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

نما شیشه کرتینوال

نما کرتینوال به عنوان دیواری نازک و معمولاً با قاب آلومینیومی تعریف می شود که حاوی پر از شیشه ، صفحات فلزی یا سنگ نازک است. قاب بندی به سازه ساختمان متصل است و بارهای کف یا سقف ساختمان را حمل نمی کند. بارهای باد و جاذبه نما کرتینوال ، به طور معمول در خط کف ، به سازه ساختمان منتقل می شوند. سیستم های دیواری قاب دار آلومینیوم به دهه 1930 برمی گردد و پس از جنگ جهانی دوم وقتی که عرضه آلومینیوم برای استفاده غیر نظامی در دسترس بود ، به سرعت توسعه یافت.

سیستم های دیواری پرده ای از سیستم های استاندارد کاتالوگ سازنده گرفته تا دیوارهای سفارشی خاص. با افزایش سطح دیوارها ، دیوارهای سفارشی با سیستم های استاندارد قابل رقابت می شوند. این بخش شامل نظراتی در مورد سیستم های استاندارد و سفارشی است. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند.

بنابراین ، طراحی نمای مختلف ساختمان ها باید با یکدیگر هماهنگی زیبایی داشته باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد ، هماهنگی درب ورودی ساختمان با هماهنگی نمای ساختمان است.

نمای مشهور ساختمان شامل نمای سنگی ، نمای آجری و نمای شیشه ای است. در نمای ساختمان از متریال های مختلفی مانند فلز ، سنگ ، آجر ، کامپوزیت ، بتن ، چوب ، شیشه و آلومینیوم استفاده شده است که هرکدام مزایای خود را دارند. در این مقاله یکی از کاربردی ترین و زیباترین نمای ساختمان ها یعنی نمای پرده ها را از وب سایت Open شرکت ارائه دهنده نمای پرده ها ارائه می دهیم.

منبع سایت بانیان نمای مبنا نمای کرتین وال

اخلاق حرفه‌ای و سوپر حرفه‌ای در عکاسی تبلیغاتی

شاید این قسمت از مقاله کمی حالت خودمونی تر پیدا کنه . اما اشکالی نداره . چون این نکته به قدری مهم هست که فاصله‌ی عکاسی تبلیغاتی موفق و شکست در عکاسی محسوب میشه.

حتما با افرادی سروکار داشتید که همیشه دوست دارن حرف حرف خودشون باشه . افرادی که همه جا باید رییس بازی در بیارن . و هیچ نظری رو از جانب دیگران تحمل نمی‌کنن . همه‌ی ما متاسفانه در بین کسایی که میشناسیم و باهاشون کار میکنیم این مدل افراد رو می‌بینیم .

دوست دارم به شما بگم اگر به هر دلیلی یکی از این افراد به شوتینگ شما راه پیدا کنه ، این قول رو میدم که عکاسی شما صد در صد خراب میشه . عکاسی ، حرفه‌ای هست که به خودی خود استرس داره ، چالش داره و فسفر زیادی رو می‌سوزونه و در طی عکاسی بی نهایت مهمه با کسانی که در شوتینگ هستن تعامل و مشورت مداوم داشته باشید .

کسانی که با من کار کردن این رو میدونن که من حتی از افرادی که سررشته‌ای در عکاسی ندارن ولی به هر دلیلی در محیط حضور دارن هم مشورت میگیرم .

عکاسی ، یک حرفه‌ی ذاتا پر چالش و سخت هست. با داخل کردن افراد نامناسب به نابودیش کمک میکنیم !

خیلی پیش میاد من پیشنهادی رو میدم . مثلا در شوتینگ دیجی‌کالا وقتی قرار شد از یک بخاری با سطح کاملا براق عکس بگیریم من در مورد چینش نورپردازی یک ایده‌ای دادم . اون نورپردازی رو انجام دادیم ؛ اما نتیجه نداد و عکسی که گرفتیم چنگی به دل نزد . اینجا بود که من با خنده گفتم : خب ! دوستان ؛ چه پیشنهاد چرتی !

و همگی با هم شروع کردیم به خندیدن . حالا شما فرض کنید با فردی کار کنید که در همچین شرایطی عصبانی میشه و به شما پرخاش میکنه . بعید میدونم اون جلسه‌ی شوتینگ به سرانجام برسه .

و خب جا داره که توی این مقاله از دوست خوبم محمد امین ورقایی ، مشاور اقتصادی و کارآفرین حرفه‌ای ، تشکر کنم که علیرغم مشغله‌ی کاری زیادی که داره در شوتینگ‌های من حضور داره و یک اخلاق کاری سوپر حرفه ای رو به نمایش میذاره و از نظر مدیریت پروژه یک پله حرفه‌ای تر از  کسایی هست که دیدم . و تقریبا توی هر ورکشاپی به عنوان یک مثال موفق ازش نام میبرم .