بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

ژانرهای مختلف در عکاسی صنعتی

همه‌ی دارندگان کسب‌وکارها توانایی استخدام یک استودیوی عکس‌برداری حرفه‌ای را ندارند؛ خصوصا هنگامی که تازه می‌خواهند کسب‌وکار خود را راه بیندازند. روش جایگزین این است که خودشان دست به کار شوند. و اجازه بدهید بگویم که اگر ابزار و تکنیک‌های مناسب را بشناسید، به‌راحتی می‌توانید از محصولات خود عکس‌های خوبی تهیه کنید. این مقاله یک آموزش عکاسی صنعتی ساده هم برای عکاسانی است که قصد فعالیت در این رشته عکاسی دارند هم برای دارندگان کسب و کار.

ما در این مطلب فقط راجع‌به زیبایی‌شناسی صحبت نمی‌کنیم. نمایش محصولات‌تان با عکس‌های باکیفیت می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. مخصوصا در مواقعی که محصولات خود را در سایت ها آنلاین و شبکه های اجتماعی به‌فروش می‌گذارید؛ چرا که عکس محصولات‌تان در کنار محصولات رقبای شما قرار خواهد گرفت.

ژانرهای مختلف در آموزش عکاسی صنعتی

امروز ما عکاسی معماری را در دوربین تمامی توریست های جهان می توانیم ببینیم. عکاسی غذایی را در گوشی های هوشمند تمام کسانی که به رستوران ها می روند می بینیم. حتی در خاص ترین نوع این هنر ، بسیارند کسانی که با در دست داشتن یک دوربین اقدام به عکاسی صنعتی می کنند که متاسفانه این غیر قابل انکار است. در میان ژانرهای عکاسی ، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از تخصصی ترین و اثرگذارترین سبک های این هنر ارزشمند است که متاسفانه وجود دوربین های با کیفیت و تجهیزات تکنولوژیک ، و در دسترس بودن عموم ، این سبک حساس را به نوعی سرگرمی برای افراد سودجو تبدیل کرده است. یک عکاس صنعتی می بایست تکنیک های عکاسی و نورپردازی حرفه ای را بداند تا بتواند به درستی از عهده کار برآمده و هدف را منتقل نماید که امر جز به آموزش و تجربه امکان پذیر نیست.

برج در لندن

 برج عرشه در لندن که از سال گذشته در مراحل طراحی و نقشه کشی های ایتدایی به سر میبرد، تا سال 215 میلادی به پایان رسید.

این برج تنها برج در شهر لندن به شمار میرود که پایه های آن بر روی عرشه و ورقه های فولادی سخت به صورت تلفیقی قرار گرفته و بر این اساس در مقابل زلزله صددرصد مقاوم خواهد بود. ورقه های فولادی که بر عرشه های فولادی به صورت تلفیقی قرار می گیرد، پایه مستحکمی را ایجاد کرده و به خوبی می تواند تعادل ساختمان را با تکان های سنگین حفظ کند. همچنین لوله های کامپ.زیت استیل، آلمینیوم، آهن و فیبر پلاستیک حرارتی سخت برای سطح زیربنای برج 100 Bishopsgate در نظر گرفته شده که در زیرزمین نصب می شوند. این لوله های کامپوزیت به بدنه ورقه فولادی مرکب متصل می شوند و در زیر زمین فرو می روند.

اصول طراحی نمای ترمووود

البته پایه ای که برای این لوله ها در نظر گرفته شده از قطر آن ها کمی بزرگتر است و به اندازه بین یک تا 2 درجه اختلاف وجود دارد. این اختلاف سبب می شود گردش پایه ها با آزادی عمل بیشتری صورت گیرد و هنگام وقوع زلزله یا گردبادهای سنگین، تعادل ساختمان به طور کامل حفظ شود. همچنین تنعطتف پذیری لوله های کامپوزیت به گونه ایی است که حتی در زمان ورود فشار سنگین از بدنه ساختمان حالت قوس و شکست مدوری را پیدا می کنند و بدون ایجاد هر گوه شکاف و ترک خوردگی، در مدت زمان کوتاهی تعادل ساختمان را تحت کنترل قرار خواهند داد.

این لوله های استحکامی در اندازه و سایزهای متفاوت طراحی شده اند که هر یک از آن ها با توجه به وزن اصلی ساره و قرار داشتن بخش های اعظم و سنگین برج بر روی آن ه ، انتخاب خواهند شد.

منبع 

بازاریابی دیجیتال چیست؟

در این مقاله سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم که بازاریابی دیجیتال چیست ، ابزارها و تاکتیک های آن را ارائه می دهیم ، چارچوبی را برای بازاریابی دیجیتال معرفی می کنیم و در آخر می گوییم مسئولیت مدیر بازاریابی دیجیتال چیست.

بازاریابی دیجیتال چیست؟
نیل پاتل ، بازاریاب معروف دیجیتال که به گفته مجله Forbes ، یکی از 10 بازاریاب دیجیتال بزرگ در جهان است ، به این سوال پاسخ می دهد که بازاریابی دیجیتال چیست:

"بازاریابی دیجیتال هر نوع بازاریابی محصولات و خدمات است که از طریق دستگاه های الکترونیکی انجام می شود."

طبق این تعریف ، بازاریابی دیجیتال مفهوم نسبتاً جدیدی نیست ، اما اولین بازاریابی دیجیتال در جهان بیش از 100 سال قدمت دارد. رادیو در سال 1896 اختراع شد. 10 سال طول کشید تا رادیو به کالای عمومی تبدیل شود و بیشتر مردم آن را تولید می کنند ، بنابراین به فکر تبلیغات افتادند. اولین تبلیغات مربوط به اپرا بود که بلافاصله فروخته شد و تولد دیجیتال مارکتینگ شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از آژانس دیجیتال مارکتینگ راه نوین اینجا را کلیک نمایید.

اینستاگرام و مزایای آن

در حال حاضر ، اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای بازاریابی و فروش و همچنین مارک سازی محصولات و خدمات شرکت شما است.
از طرف دیگر ، مدیریت یک صفحه اینستاگرام به تجربه و تجربه کافی احتیاج دارد و البته شخصی به نام مدیر اینستاگرام ممکن است تمام مهارت های لازم در مدیریت اینستاگرام را نداشته باشد ، اما برای انجام این کار به صورت حرفه ای ، طبیعتاً شما به یک تیم حرفه ای و احساس نیاز دارید. نامزدی!
دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام مستلزم تدوین استراتژی محتوای مناسب و ایجاد محتوای جذاب است. در عین حال ، جذب مخاطب مورد نظر برای کسب و کار شما نیاز به تعدادی دانش لازم دارد. تحلیل آماری اینستاگرام نیز بسیار حیاتی است.

هنگام بحث در مورد مدیریت اینستاگرام ، چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

برای صفحه اینستاگرام خود محتوای ارزشمند و جذاب ایجاد کنید
پیروان متمرکز و با کیفیت را افزایش دهید
افزایش تعامل مخاطبان با صفحه اینستاگرام
ارتباط دائمی با مخاطبان برقرار کنید
 با استفاده از گیمیفیکیشن و سایر روش های کاربردی ، پسندیدن ، بازدید و نظرات کاربر را افزایش دهید
آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید (مارک تجاری)
محصولات و خدمات خود را در صفحات متناسب با زمینه فعالیت خود تبلیغ کنید
کمپین های تبلیغاتی را در اینستاگرام توسعه و اجرا کنید
استفاده صحیح و حرفه ای از هشتگ ها
پست مورد نظر را در Top Hashtag و Explorer برنده شوید
بهترین زمان برای انتشار پست ها را مشخص کنید
پاسخ مناسب به نظرات و مستقیم
س والات جالب در داستان ایجاد کنید و مخاطبان بیشتری را با صفحه خود درگیر کنید و به کاربران پاسخ مناسب دهید
به طور خاص ایده هایی برای صفحه و پیاده سازی ایجاد کنید تا به رشد صفحه در سریع ترین زمان ممکن کمک کنید
و به طور کلی مدیریت یکپارچه صفحه Instagram
جهت مطالعه ادامه مقاله اینجا را کلیک نمایید.

منظور از نرم چوب ترمووود چیست؟

ترمووود برای محافظت از چوب در برابر اشعه ماورا van بنفش خورشید و همچنین زیبایی چوب ترمو ، پوشش داده شده با موم با پایه آبی ، لاک ، رنگ یا روغن در درختان مختلف مانند کاج ، صنوبر ، ون و ایروکو موجود است. آن ، که نگهداری درخت را تسهیل می کند. همانطور که گفته شد ، درختان ترمو معمولاً به دو دسته چوب نرم و سخت تقسیم می شوند که در زیر توضیح خواهیم داد.
در مورد چوب درختان مخروطی از ترمووود ، ممکن است احساس کنید که این نوع چوب نسبت به گونه های دیگر کمی ضعیف تر و شکننده تر است ، اما اینطور نیست. و او زیباست. چوب نرم به دلیل سبک تر و زیبا بودن گزینه خوبی برای چوب ترمو نما است. در واقع نمای چوبی چوب ترمو عمدتا از چوب نرم ساخته شده است.

تفاوت اصلی چوب نرم و چوب سخت در نحوه شکل گیری آنهاست. چوب مخروطی عمدتا از درختان سوزنی برگ مانند سرو ، صنوبر و کاج بدست می آید که به آنها گل همیشه بهار نیز گفته می شود زیرا در فصل سرما برگ های خود را از دست می دهند. همیشه سبز ، که در تمام طول سال در دسترس است. رنگ چوب این درختان زرد مایل به قرمز است و بهترین گونه در جهان کاج فنلاندی است. هنگام خرید این چوب نرم باید به این نکته توجه داشته باشیم که به دلیل رشد سریع درختان خانواده کاج ، چوب بدست آمده از این گونه بسیار ارزان تر از سایر گونه ها است.

چوب ترمو چوب سخت
برخلاف چوب ترمو چوب نرم ، چوب سخت از تراکم بالاتری برخوردار است و بیشتر نجاران ترجیح می دهند با چوب سخت کار کنند. بیشتر مبلمان که بسیار چشمگیر است از این نوع چوب ساخته می شود ، زیرا تنوع رنگ ، بافت و نقش رگه ها در این نوع چوب بسیار زیاد است. چوب سخت چوب ترموود متعلق به درختان برگریز است که معروف ترین آن درخت وانت است که در زمستان برگهای خود را می ریزد و در بهار دوباره برگ های جدید را شروع به رشد می کند.

انواع دیگر درختان چوب سخت شامل گردو ، صنوبر ، بلوط ، افرا ، ماهاگونی ، گیلاس ، خاکستر و غیره است. قیمت چوب ترمووود از چوب نرم بالاتر است و خرید چوب از این نوع به هزینه زیادی نیاز دارد ، به طوری که محصول بدست آمده در نتیجه این فرآیند می تواند بسیار گران باشد. به همین دلیل از چوب سخت در مقایسه با چوب نرم به دلیل قیمت بالا و وزن زیاد در چوب ترمو نما کمتر استفاده می شود. با این وجود ، نصب ترمووود از چوب سخت به دلیل مقاومت زیاد ، گزینه بسیار مناسبی برای کف سازی در مکانهایی است که دارای ترافیک بالا هستند.
مطالعه ادامه مقاله طراحی نمای ترمووود اینجا را کلیک نمایید.