بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

تهیه کارت شناسایی کالا و نصب آن بر اجناس درانبار

پس از تعیین محل و استقرار اجناس و چیدن کالاها در انبار ، می بایست اقدام به تهیه کارت شناسایی کالا که حاوی اطلاعات مربوط به آن کالا یعنی نام و مشحصات کالا، شماره کالا و هم چنین مکان آن کالا یعنی شماره راهرو، ردیف ، قفسه و طبقات کرد. سپس هر کارت شناسایی کالا را در مقابل آن کالا و در طبقه مربوطه نصب و الصاق کرد و اطلاعات مذکور را در دفتر راهنمای اجناس منعکس و درج نموده تا در مواقع پاسخگویی به درخواست کالا از سوی متقاضیان بتوان به آسانی به محل استقرار آن کالا در انبار دسترسی پیدا کرد.

رعایت نکات ایمنی در برابر آتش در ساختمان بلند را جدی بگیرید

مرحله سوم – مرحله صدور یا تحویل دادن اجناس و کالا به خارج از انبار :
سومین و آخرین مرحله انبارداری ، رساندن اجناس و کالای مورد تقاضای مصرف کنندگان یا خریداران کالاست که نیز تحت شرایطی و مبتنی بر مدارک و مجوزهای لازم صورت می گیرد. هیچ کالا یا جنسی بدون صدور مدرک ( مانند برگ درخواست کالا از انبار و یا حواله انبار و نظایر آن ) وبدون داشتن امضاهای مجاز و تصویب فرد مسئول از انبار خارج نمی شود. همچنین مدارک و اسناد باید آن قدر کامل و روشن تنظیم گردند که قسمت ها و واحدهای ذیربط و ذینفع در یک موسسه بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند . درهرحال صدور یا تحویل اجناس و کالا از انبار بر دو اصل استوار می باشد و آنها عبارتند از :
 صدور یا تحویل اجناس و کالا می بایست طبق مشخصات مندرج در برگ درخواست کالا از انبار و براساس ضوابط و مدارک مستدل و مستند که در یک موسسه تعیین شده است ، انجام شود. در این مرحله انباردار می بایست پس از دریافت برگ درخواست کالا از انبار و ملاحظه کلیه مندرجات آن و اطمینان از درستی مشخصات کالا، شماره کالا و امضاهای مجاز آن ، دقیقاً همان اجناس و کالای مورد نظر را با توجه به مقادیر مورد نیاز قسمت متقاضی که برگ درخواست کالا از انبار قید شده است تحویل دهد .

برای کسب اطلاعات در رابطه با نکات ایمنی می توانید به وب سایت دلفان تجهیزات مراجعه نمایید.