بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

روش های بستن کامنت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام کار خود را به عنوان یک نرم افزار در حوزه شبکه های اجتماعی آغاز کرد اما در سال های اخیر شاهد رشد آن بوده ایم به طوری که امروزه یکی از قطب های اقتصادی جهان به حساب می آید. امکان کامنت گذاشتن از ابتدا در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی بود اما بستن کامنت اینستاگرام قابلیتی است که به تازگی ارائه شده است.

شما می توانید با خرید کامنت اینستاگرام نرخ تعامل خود را افزایش دهید.


نحوه بستن نظرات اینستاگرام

شاید به دلایلی نیاز باشد که کاربران نتوانند روی یک پست نظر بگذارند.


بستن کامنت اینستاگرام یک راه آسان برای جلوگیری از این امر است. خوب است بدانید که در اینستاگرام می توانید قسمت نظرات را برای یک پست ببندید و یا حتی تنظیماتی را روی کامنت های گذاشته شده برای خود اعمال کنید که کامنت های حاوی کلمات خاصی که قبلاً آنها را ذکر کرده اید فیلتر می شوند و کامنت های جدید فیلتر می شوند. مسدود.

نحوه بستن کامنت های اینستاگرام برای پست های معمولی


می توانید نظرات را هنگام ارسال و پس از ارسال ببندید.


وقتی پستی را در اینستاگرام منتشر می کنید، پس از انتخاب عکس یا فیلم مورد نظر و اعمال تغییرات مربوط به فیلتر رنگ و ویرایش نور و غیره، به قسمت نوشتن کپشن، تگ و موقعیت مکانی هدایت می شوید. در این قسمت ابتدا روی گزینه Advanced Settings ضربه بزنید و برای بستن نظر گزینه Disable Comments را فعال کنید و سپس پست را ارسال کنید.


نحوه بستن نظرات اینستاگرام در ویدیوهای igtv

هنگام ارسال یک ویدیوی igtv نمی توانید نظرات را غیرفعال کنید.


برای این کار پس از انتشار ویدیوی مذکور وارد قسمت نظرات شده و سه نقطه مربوط به تنظیمات را لمس کرده و گزینه Disable comments را فعال کنید.


در این قسمت گزینه فیلتر کلمات نیز موجود است. روی گزینه Choose words to hide ضربه بزنید و گزینه Hide offensive comments را فعال کنید. با این کار، نظراتی که قبلاً به عنوان نظرات اسپم علامت گذاری شده اند، نمی توانند در زیر پست های شما مجدداً ارسال شوند. علاوه بر این، می توانید گزینه Manual filter را نیز فعال کنید و کلماتی را که می خواهید فیلتر کنید در فیلد وارد کنید تا نظرات حاوی آن کلمات نیز فیلتر شوند. باید کلمات یا عبارات را با کاما جدا کنید.


همچنین می توانید این تنظیمات را در Settings > Privacy > Feedback پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد