بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل سیستم تنفسی

اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل سیستم تنفسی | سیستم تنفس هوای فشرده را بکشید
کار در داخل خانه و آتش سوزی ، زیر زمین یا در ارتفاعاتی که اکسیژن کمیاب است دشوار است. در واقع در چنین محیط هایی به دلیل وجود مقدار کافی اکسیژن ، بزرگترین خطری که برای افراد مشکل ایجاد می کند ، کمبود اکسیژن است.

برای اینکه بتوانید در محیط های کم اکسیژن کار کنید ، باید از دستگاه تنفس هوای فشرده استفاده کنید. کامل ترین این دستگاه ها سیستم تنفس هوای فشرده  است.

سیستم تنفس هوای فشرده draglite ، که یک مدل به روز شده از سیستم تنفس SCBA لایروبی است ، در مقایسه با آن نشت بسیار کمی دارد و مقاومت بالاتری دارد. علاوه بر این ، مکانیزم کوله پشتی آن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در قسمت کمر قرار می گیرد و باعث ناراحتی افراد نمی شود.

مواد تنفسی دراگر به گونه ای است که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی ، خوردگی و ضربه ناگهانی دارد و عمر مفید و دوام آن افزایش یافته است.

مجموعه کامل دستگاه های تنفسی Dragl Paslite شامل: ماسک کامل صورت ، رابط بین کپسول و ماسک ، مهار و کوله پشتی برای کپسول هوای فشرده و کپسول هوای فشرده است.

سیستم تنفس هوای فشرده پاسلیت قابلیت نصب سایر لوازم جانبی را دارد.

با طراحی ارگونومیک به کار رفته در سیستم تنفسی دراگر ، در هنگام فعالیت های شدید و حتی شوک ، کمترین فشار را به ستون فقرات وارد می کند و این دستگاه به خوبی در پشت قرار گرفته و از خستگی افراد در حین کار جلوگیری می کند. بنابراین افراد می توانند مدت زمان بیشتری به کار خود ادامه دهند.

کشنده های کمربند سیستم تنفس هوای فشرده نیز از مواد کربناته ساخته شده اند که هم قدرت مهار و تسمه را افزایش داده و هم وزن دستگاه تنفسی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

بالشتک های مهار کننده سیستم تنفس هوای فشرده به پشت فشار وارد نمی کنند و گردش هوا را در ناحیه پشت تسهیل کرده و از تعریق آن جلوگیری می کنند.

قطعات کامل سیستم تنفسی اژدها به راحتی متصل شده و جدا می شوند و تعویض کپسول یا دستگاه تنفس هوای فشرده را در شرایط عملیاتی آسان کرده و از مشکلات بعدی جلوگیری می کند.

ماسک تنفسی در سیستم تنفس هوای فشرده پاسلیت به راحتی قابل تعویض است و می توانید از ماسک های دیگر برای این دستگاه تنفسی استفاده کنید و همچنین می توانید ماسک تنفس را به طور جداگانه استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ماسک تنفسی سیستم تنفس هوای فشرده این است که بسته به نوع آلودگی محیط ، قابلیت نصب سایر فیلترهای هوا را دارد و می توانید جداگانه از آن استفاده کنید.

دستگاه تنفس اژدها طوری طراحی شده است که بتواند دو کپسول را به طور همزمان نصب کند تا مشکل کمبود اکسیژن را در شرایطی که می خواهید در محیط بیشتری به کار خود ادامه دهید یا به افراد آسیب دیده و آسیب دیده کمک کنید ، برطرف کند.

علاوه بر این ، در قسمت عقب بوق ، سیستم تنفس هوای فشرده در مکانهایی قرار می گیرد که لوله های اتصال کپسول قرار می گیرد تا از گره خوردن یا پاره شدن و آسیب دیدن لوله ها جلوگیری شود. همچنین دارای مکان هایی است که می توانید تجهیزات پنوماتیک اضافی را در آن نصب کنید تا بتوانید به راحتی به افراد مختلف کمک کنید.

مجموعه کامل دستگاه های تنفسی Si paslite دارای یک سیستم هشدار دهنده شنیداری برای افزایش یا کاهش فشار است تا کاربر بتواند کنترل کاملی بر محیط اطراف خود داشته باشد.

سیستم تنفس هوای فشرده همچنین دارای یک فشارسنج کپسول است که فشار کپسول هوای فشرده را در هر زمان به شما می گوید و اگر کپسول هوای فشرده خالی باشد ، یک هشدار شنیداری برای اطلاع کاربر به شما طراحی شده است.

دستگاه تنفس پاسلیت دارای یک سیستم ارتباطی منحصر به فرد است که از طریق آن می توانید با دیگران با صدا ارتباط برقرار کنید و به تیم اجازه می دهد تا به صورت هماهنگ به کار خود ادامه دهد.

می توانید از سیستم تنفسی کامل دراگر در کارهایی مانند اطفاء حریق ، ضد عفونی محیط های آلوده ، کار در محیط های آلوده به مواد شیمیایی ، کار در محیط های کم اکسیژن مانند معدنکاری و غیره استفاده کنید.

گروه صنعتی Monex بزرگترین تولید کننده و صادر کننده تجهیزات تردد ، ایمنی و اطفاء حریق است و می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید تا کالاهای مورد نیاز خود را به صورت جداگانه دریافت کنید.
منبع = دستگاه تنفسی آتش نشانی دلفان ایمنی