بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

طراحی ساختمان به صورت کاملا حرفه ای

طراحی انواع نماهای ساختمان اعم از نمای فایبر سمنت برد مدرن و کلاسیک، رومی و ترکیبی یکی دیگر از خدمات ویژه گروه بانیان نمای مبنا می باشد. این مجموعه با بهره گیری از مهندسان و طراحان حرفه ای یکی از مهمترین بخش های مربوط به سازه های مسکونی و اداری یعنی نما را با بهترین ویژگی ها در اختیار مشتریان قرار می دهد.

طراحی و اجرای انواع نما ساختمان در کلیه نقاط کشور یکی از سرویسهای ویژه گروه نما است. ما با طراحی های ویژه در زمینه نما ساختمان سعی در ایجاد یک رویکرد حرفه ای در ساخت و احداث پروژه های ساختمانی داریم.

اگر به دنبال یک طراح ماهر در زمینه ایجاد و طراحی نمای ساختمان هستید حتما با ما تماستلفن : 09123153599  بگیرید. اگر قصد دارید نما ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنید حتما با مشاورین ما در این زمینه تماس بگیرید.

طراحی نمای ساختمان های مسکونی و اداری

طراحی نما به روشهای مختلفی انجام می شود. بسته به اینکه پروژه ویلا باشد, ساختمان اداری یا مسکونی باشد و یا اینکه یک برج اداری یا تجاری باشد متفاوت است.

انواع مدل های طراحی نمای ساختمان :

  • نمای مدرن
  • نمای کلاسیک
  • نمای سنتی
  • نمای ترکیبی

هر کدام از این طرح ها هزینه های متفاوتی دارند. البته در هزینه ها معیارهای دیگری از جمله متراژ کار هم تاثیر گذار است. همچنین حق الزحمه هر طرح با دیگری متفاوت است.

انتخاب هر یک از سبک های طراحی نما بر می گردد به سلیقه, شرایط آب و هوایی و استانداردهایی که در منطقه شما برای طراحی نمای ساختمان وجود دارد. ما در نگاه معماران البرز با مشاوره در خصوص طراحی نما در خدمتتان هستیم تا بهترین شکل ممکن را برای نمای ساختمانتان در نظر بگیریم.

معرفی نمای Fiber cement

در مورد فایبرسمنت چه می دانید؟

اگر می خواهید ساختمان خود را با استفاده از نمای فایبر سمنت برد  به رخ بکشید، باید بدانید که این نوع نما با هزینه متوسط ​​در دسته نمای ساختمان قرار می گیرد. از نظر ایمنی ورق های فایبر سمنت برد در برابر فشار دوام بسیار خوبی از خود نشان می دهند. اما از نظر رنگ، نمای فایبر سمنت تابلو ارزش رنگ آمیزی را دارد. یعنی این نوع نما قابلیت رنگ آمیزی دارد و این مشکل به این نوع نما نوع خاصی بخشیده است.

یکی از انواع نمای ساختمان نمای تخته فیبر می باشد. این نوع نما ویژگی های خاص خود را دارد و به همین دلیل سازنده نمای ساختمان به حساب می آید. در این مقاله سعی شده است به طور مختصر در مورد برخی از ویژگی های این نوع نما صحبت کنیم.


اگر قصد دارید نمای ساختمان خود را با استفاده از تخته فایبرگلاس بسازید، باید بدانید که این نوع نما در دسته نماهای با هزینه متوسط ​​قرار می گیرد. با توجه به قیمت مناسب این نوع نما، برای ساختمان های معمولی نمای تخته فایبرگلاس گزینه مناسبی است. نکته مهم دیگر نصب این نوع نما است که قیمت مناسبی دارد. همچنین سرعت نصب به دلیل ویژگی های خود پانل های تخته فیبر نسبتا بالا است.


از نظر ایمنی، ورق های سیمانی تخته فایبرگلاس در برابر فشار استحکام فوق العاده ای از خود نشان می دهند. به علاوه این نوع نما در شرایط آب و هوایی مختلف از پایداری خوبی برخوردار است. یکی از ویژگی های قابل توجه این نوع نما عدم مقاومت آن در برابر آتش است. در واقع این نوع نما نه در برابر آتش واکنش نشان می دهد و نه باعث افزایش یا توقف گسترش آن می شود.

روش نصب فایبر سمنت به روی نما چگونه است؟


در مورد ظاهر الیاف سیمان چه می دانید؟


یکی دیگر از نقاط ضعف این نوع نمای ساختمان اضافه وزن آن است. وزن ورق های مختلف فایبرگلاس باعث افزایش وزن کلی ساختمان می شود که بسته به زمینی که در آن ساخته شده است می تواند دشوار باشد.


اما از نظر رنگ، نمای فایبر سمنت تابلو ارزش رنگ آمیزی را دارد. یعنی این نوع نما قابلیت رنگ آمیزی دارد و این مشکل به این نوع نما نوع خاصی بخشیده است. انواع رنگ ها در دنیای امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سیمان الیافی را کلید این کار می دانند. البته همان منافذی که باعث لک شدن ورق های فایبر سمنت می شود بسیار بزرگ است که از نکات منفی آن است.


اما نکته پایانی در مورد نماهای تخته فایبرگلاس عایق صدا و حرارت است. متاسفانه این نوع نما اصلا عایق صوتی و حرارتی ندارد که بر هزینه ساختمان می افزاید.


برای انتخاب این نوع نما برای نمایش باید تمامی موارد فوق بررسی و سپس تصمیم گیری شود.