بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

کیت رابط کاربری رایگان آیکون های بوت استرپ

کیت UI نمادهای بوت استرپ رایگان Justinmind اکنون در دسترس است! آن را بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید محصولات دیجیتال خود را ارتقا دهید.

چه در حال طراحی یک برنامه وب مبتنی بر بوت استرپ یا هر نوع برنامه وب دیگری باشید، این کیت رابط کاربری جدید بوت استرپ به شما کمک می کند تا تجربه کاربری و جذابیت بصری هر نوع برنامه وب را افزایش دهید. همه نمادهای بوت استرپ ما رایگان هستند و توسط متخصصان Justinmind به خوبی تنظیم شده اند تا بتوانید به راحتی هر نمادی را پیدا کنید، قرار دهید و سبک کنید تا ظاهر و احساسی عالی برای پروژه خود ایجاد کنید.

طراحی یک برنامه وب با استفاده از مجموعه آیکون های رایگان ما، افزایش قابلیت استفاده و افزایش رضایت کاربر نهایی را تضمین می کند. در ادامه در این پست، مزایای بی‌شمار استفاده از آیکون‌هایی مانند مواردی که در این کیت جامع رایگان بوت استرپ UI گنجانده شده است را بررسی می‌کنیم، همچنین به بررسی مواردی که دقیقاً شامل آن‌ها می‌شود و نحوه سازماندهی آیکون‌ها می‌پردازیم تا بتوانید آنها را پیدا کرده و در آن اضافه کنید. تو یک چشم به هم زدن.

بهترین چیزی که در مورد نمادهای بوت استرپ ما وجود دارد این است که به شما امکان دسترسی نامحدود به نمادهای واقعی بوت استرپ را می دهد که آماده کشیدن و رها کردن هستند و می توانند به راحتی با ظاهر و احساس هر برنامه وب سفارشی شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد