بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

بهار زیبا

همه چیز برای گفتن

نما شیشه کرتینوال

نما کرتینوال به عنوان دیواری نازک و معمولاً با قاب آلومینیومی تعریف می شود که حاوی پر از شیشه ، صفحات فلزی یا سنگ نازک است. قاب بندی به سازه ساختمان متصل است و بارهای کف یا سقف ساختمان را حمل نمی کند. بارهای باد و جاذبه نما کرتینوال ، به طور معمول در خط کف ، به سازه ساختمان منتقل می شوند. سیستم های دیواری قاب دار آلومینیوم به دهه 1930 برمی گردد و پس از جنگ جهانی دوم وقتی که عرضه آلومینیوم برای استفاده غیر نظامی در دسترس بود ، به سرعت توسعه یافت.

سیستم های دیواری پرده ای از سیستم های استاندارد کاتالوگ سازنده گرفته تا دیوارهای سفارشی خاص. با افزایش سطح دیوارها ، دیوارهای سفارشی با سیستم های استاندارد قابل رقابت می شوند. این بخش شامل نظراتی در مورد سیستم های استاندارد و سفارشی است. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند.

بنابراین ، طراحی نمای مختلف ساختمان ها باید با یکدیگر هماهنگی زیبایی داشته باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد ، هماهنگی درب ورودی ساختمان با هماهنگی نمای ساختمان است.

نمای مشهور ساختمان شامل نمای سنگی ، نمای آجری و نمای شیشه ای است. در نمای ساختمان از متریال های مختلفی مانند فلز ، سنگ ، آجر ، کامپوزیت ، بتن ، چوب ، شیشه و آلومینیوم استفاده شده است که هرکدام مزایای خود را دارند. در این مقاله یکی از کاربردی ترین و زیباترین نمای ساختمان ها یعنی نمای پرده ها را از وب سایت Open شرکت ارائه دهنده نمای پرده ها ارائه می دهیم.

منبع سایت بانیان نمای مبنا نمای کرتین وال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد